11 januari 2011

Känslor för snö

Jag gillar snö!
Min lilla enkät om bloggbesökarnas känsla för snö är över. Stora flertalet gillar snö precis som jag.
Faktiskt har jag fler likasinnade i cyberrymden än i verkligheten. I många år tycker jag mig ha umgåtts med människor som till stora flertalet vill resa till sol och värme då vintern kommer. Som ogillar minusgrader. Det handlar då mest om sörlänningar. Men nu vet jag att fler som tittar in här gillar snö, precis som jag.

Hej kompisar!
Av 32 svar tycker två att den passar på skidorter, tre tycker den är för kall och hela 27 personer tycker den är härlig och vacker. Själv har jag ett starkt doftminne förknippat med snö. Om det kan ni läsa HÄR.
Nu lever jag på ohôgan att den ska töa bort för fort.
.
.

2 kommentarer:

  1. Kul att du tyckte om och inspirerades av min blogg, det värmer!
    Vad som däremot kyler är snön, jag gillar det! Tyvär har det ju varit nästintill tö en dag eller två nu så det är halt som katten hemma hos mig. Nu får det bli ännu lite mer kallgradigt igen så vi får njuta av snön lite till!

    Ps: Fick upp mina kornisher med ditskruvade vinkeljärn i var ände, en nödlösning men en fungerande sådan, ska fota någon dag så du får se!

    SvaraRadera
  2. Snö är härligt. Ha en fin dag/Gela

    SvaraRadera

Tyck till om du vill...